نقطه سر خط

اجتماعی.فرهنگی.روز نوشت( دل نوشته های یک دانشجوی سابق)

نقطه سر خط

اجتماعی.فرهنگی.روز نوشت( دل نوشته های یک دانشجوی سابق)

اسم جدید با رسم قدیم


           از سال 82 اینجا به اسم دل نوشته های یک دانشجو نوشتم و همه منو به همین اسم میشناسن..وابسته ش  شدم جوری که حتی بعد سالها و پایان دوره دانشجویی دلم نیومد اسمشو عوض کنم الانم با اینکه وبلاگ دیگه رونق سابق رو نداره اما بازم مینویسم برای اونایی که هنوز میخونن و برای خودم..

برای به روز تر شدن مطالب رو به همراه روزنوشت هام توی کانال تلگرام نقطه سر خط میذارم و اینجا رو هم برای هماهنگی بیشتر به همون اسم تغییر میدم..ولی خونه همون خونه س و صابخونه همون ...

باقی بقایتان

noghtekht@     اینم آدرس کانال تلگرام من


نظرات 1 + ارسال نظر
مهدی سه‌شنبه 26 دی 1396 ساعت 10:41 http://navaninevesht.blog.ir

خیلی هم خوب و مبارک. وبلاگهای خوبی مثل وبلاگ شما هنوز هم خواننده‌ها و طرفداران خودش‌رو داره ولی خب باید این جماعت شبکه‌های مجاز را به روش خودشون کشوند به وبلاگ و نمونه اش همین کانال تلگرامی است که راه اندازی کردین. باور کنین خیلی از کسانی که نسل جدید کاربران اینترنت هستن نمیدونن اصلن وبلاگ چی هست!
موفق بای خووار

بله درسته دیگه ناچاریم با تکنولوژی حرکت کنیم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.